DELIVERY NOTE: TRACKING ID

Tracking ID diberi pada hari yang sama postage dibuat. Bagi tujuan keselamatan, PM ADMIN untuk urusan permohonan Tracking ID anda. Terima Kasih! - MAZIM #MAZIMOUTLET

Saturday 5 December 2015

[TESTIMONI] Clinica Acne Serum #3

TESTIMONI customer
Shazlin, 26, Guru



“Penawar jerawat terbaik!”

Dulu waktu jadi pelajar, muka saya licin tiada jerawat. Mungkin disebabkan stres sebagai guru, jerawat mula tumbuh satu persatu. Muka memang berminyak sangat bila bangun pagi terutama di zon jerawat.

Malu rasanya nak ke tempat kerja. Sampai ada yang kata awak ni guru ke pelajar sekolah? Malunya saya!

Mujurlah ada Clinica Acne Serum. Itu pun saya temui secara tak sengaja. Kawan saya kata Clinica nak beri tester jadi tanpa membuang masa saya menawarkan diri.


Satu je nak cakap. Memang mujarab, cepat pula tu! Saya pakai selepas mandi pagi. Petang je terus kecut semua jerawat. 3 hari lepas tu, jerawat 80% hilang. Yang degil tu lepas 7 hari hilang. Syukur, alhamdulillah.

Terima kasih Clinica! Saya pasti rekomen produk ni

No comments:

Post a Comment

Cash On Delivery Term

Seperti yang anda sedia maklum, kami menerima tempahan dari seluruh Malaysia. Bagi pembelian secara TUNAI, anda boleh mengikut langkah berikut;

1. Submit order di PM (Whatsapp / WeChat)
2. Nyatakan Nama & Lokasi pilihan*
3. Datang ke tempat yang dipilih 2-3 hari kemudian ( Date & Time akan kami update di PM bergantung kepada servis Poslaju. Parcel sampai awal kita COD awal)

Sekian, Terima Kasih!

*Lokasi COD;
1. Maz's Pusat Kecantikan, Tanah Liat, Bukit Mertajam.
2. Bandar Perda, Bukit Mertajam. Pulau Pinang.
3. Universiti Putra Malaysia, Serdang. Selangor.