DELIVERY NOTE: TRACKING ID

Tracking ID diberi pada hari yang sama postage dibuat. Bagi tujuan keselamatan, PM ADMIN untuk urusan permohonan Tracking ID anda. Terima Kasih! - MAZIM #MAZIMOUTLET

Tuesday 17 November 2015

[TESTIMONI] Clinica Acne Serum #1

TESTIMONI CUSTOMER

Aishah, 18, Pelajar



“Liang pori mengecil, parut jerawat pudar!”

Sebagai seorang pelajar kolej, saya amat tertekan dengan jerawat yang tumbuh macam cendawan di muka saya ni.

Memang stress dibuatnya, tambahan pula liang pori muka saya memang agak besar, jadi mudah naik whitehead dan blackhead. Saya memang gunakan cleanser tapi jerawat naik juga. Geramnya!


Saya memang beruntung terpilih untuk mencuba tester terbaru dari Clinica. Mula-mula tu berdebar juga nak mencuba. Selepas 14 hari pemakaian, saya lihat jerawat dah banyak yang kurang dan liang pori makin mengecil.

Yang lagi best, parut jerawat lama pun makin pudar. Seronoknya! Sekarang saya lebih yakin dan lebih lena tidur malam.


Clinica you are the best!

No comments:

Post a Comment

Cash On Delivery Term

Seperti yang anda sedia maklum, kami menerima tempahan dari seluruh Malaysia. Bagi pembelian secara TUNAI, anda boleh mengikut langkah berikut;

1. Submit order di PM (Whatsapp / WeChat)
2. Nyatakan Nama & Lokasi pilihan*
3. Datang ke tempat yang dipilih 2-3 hari kemudian ( Date & Time akan kami update di PM bergantung kepada servis Poslaju. Parcel sampai awal kita COD awal)

Sekian, Terima Kasih!

*Lokasi COD;
1. Maz's Pusat Kecantikan, Tanah Liat, Bukit Mertajam.
2. Bandar Perda, Bukit Mertajam. Pulau Pinang.
3. Universiti Putra Malaysia, Serdang. Selangor.