DELIVERY NOTE: TRACKING ID

Tracking ID diberi pada hari yang sama postage dibuat. Bagi tujuan keselamatan, PM ADMIN untuk urusan permohonan Tracking ID anda. Terima Kasih! - MAZIM #MAZIMOUTLET

Monday 24 August 2015

NURISH FACIAL CLEANSER





STRESS DENGAN PARUT JERAWAT HITAM & BERLUBANG?


✘ Dah cuba macam-macam produk tapi tak berkesan?

✘ Jerawat teruk sangat sampaikan muka ada banyak kesan parut?

✘ Muka banyak parut sampai anda rasa malu nak jumpa orang?


BERITA BAIK! Hanya cuci muka 2 kali sehari dengan NURISH FACIAL CLEANSER, jerawat & parut hilang seawal 2 minggu!



=====
☞ Testimoni Pengguna
=====

" Dulu saya ragu-ragu jugak nak try sabun ni sebab takot tak berkesan. Tapi lepas 2 minggu cuba, memang ade perubahan pada kulit muka saya. Member saya pun perasan. Terbaik bro! " ~ Hadi, 25 tahun


" Problem jerawat saya ni sejak saya belasan tahun, sekarang saya dah 27. Saya dah try macam-macam produk tapi takde yg betul-betul sesuai & berkesan. Tapi, lepas guna sabun ni lebih kurang sebulan jerawat saya dah banyak kurang. Parut hitam pun saya perasan dah makin pudar. tq bro. " ~ Hafiz, 27 tahun



=====
☞ Lagi Testimoni Pengguna
=====

" Saya tak nampak sangat kesan dia. Tapi wife cakap muka abang dah beza. Pori dah banyak tertutup, kulit pun makin cerah. Parut jerawat perlahan-lahan hilang walaupun tak sampai sebulan pakai sabun ni. Wife saya pun dah ambik separuh sabun ni, dia nak pakai. Haha. Terima kasih banyak bos! " ~ Faizul, 28 tahun



=====
☞ Kami tanggung GST! Kami bagi lagi 10% diskaun! Poslaju FREE!
=====

Harga asal NURISH FACIAL CLEANSER ialah RMXX. Tapi, utk 30 orang terawal setiap hari, kami nak bagi diskaun 10%. Kami tanggung GST! Poslaju pun kami kasi FREE!



=====
☞ Berminat?
=====

Bertindak sekarang. Kami cuma bagi diskaun 10% kepada 10 orang terawal sahaja setiap hari.


☏ Whatsapp "NURISH" ke 0172217551 sekarang.

☏ Whatsapp "NURISH" ke 0172217551 sekarang.

☏ Whatsapp "NURISH" ke 0172217551 sekarang.


PS: Arahan selanjutnya akan diberikan melalui whatsapp.

No comments:

Post a Comment

Cash On Delivery Term

Seperti yang anda sedia maklum, kami menerima tempahan dari seluruh Malaysia. Bagi pembelian secara TUNAI, anda boleh mengikut langkah berikut;

1. Submit order di PM (Whatsapp / WeChat)
2. Nyatakan Nama & Lokasi pilihan*
3. Datang ke tempat yang dipilih 2-3 hari kemudian ( Date & Time akan kami update di PM bergantung kepada servis Poslaju. Parcel sampai awal kita COD awal)

Sekian, Terima Kasih!

*Lokasi COD;
1. Maz's Pusat Kecantikan, Tanah Liat, Bukit Mertajam.
2. Bandar Perda, Bukit Mertajam. Pulau Pinang.
3. Universiti Putra Malaysia, Serdang. Selangor.